Doriti sa adaugati Jacadi pe ecranul principal?
Dacă nu sunteți mulțumit de articolul dvs. sau pur și simplu v-ați răzgândit, suntem aici pentru a vă ajuta.
Condiții necesare pentru returnare:
Aveți opțiunea de a schimba sau de a obține o rambursare pentru articolele dvs., pe parcursul celor 30 de zile următoare achiziției (data facturii). Această perioadă preferențială derogă de la perioada legală de 14 zile menționată în Termeni si Conditii.
Schimburile și rambursările vor fi luate în considerare pentru articolele nespălate, nespălate, cu etichetele acestora, în ambalajul original și, pentru returnările prin poștă, însoțite de bonul de returnare completat atașat la factura comenzii.
Puteți descărca formularul de returnare de aici
Schimb sau rambursare în unul dintre magazinele noastre Jacadi: (cu excepția articolelor de îngrijire a copiilor „voluminoase” primite de transportator):
Puteți schimba sau fi rambursat pentru produsele comandate în magazinul Jacadi la alegere (cu excepția colțurilor, cu excepția Jacadi Outlet)
Pentru a face acest lucru, luați factura electronică (disponibilă în urmărirea comenzilor dvs. pe site-ul nostru) și fișa de returnare. Magazinul va schimba sau rambursa articolul (articolele) la prețul indicat pe factura dvs. (orice reduceri luate în considerare).
În timpul unui schimb, dacă articolul pe care îl alegeți este mai scump, puteți plăti diferența prin orice mijloc de plată acceptat în magazinul dvs. Jacadi. Dacă optați pentru o rambursare, aceasta va apărea în contul atașat mijloacelor de plată utilizate pentru plata comenzii. Acesta va fi vizibil în termen de 4 până la 5 zile lucrătoare (întârzieri interbancare).
Orice beneficii de loialitate utilizate la plata comenzii (tichete aniversare, tichete de naștere) pot fi creditate înapoi în contul clientului în urma unei solicitări de servicii pentru clienți.
Orice costuri inițiale de livrare vor fi rambursate integral numai în cazul returnării întregii comenzi. Mai mult, Jacadi nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare dacă utilizatorul a ales în mod expres o metodă de livrare mai costisitoare decât metoda standard de livrare oferită de Jacadi.
Articolele livrate de transportator (mobilier și articole voluminoase de îngrijire a copiilor) nu pot fi schimbate sau rambursate în magazin, ci doar returnate în depozitul nostru.
Articolele Outlet cumpărate de pe site-ul Jacadi sunt rambursabile în magazine (cu excepția colțurilor și Jacadi Outlet), dar pot fi schimbate numai cu articole de valoare echivalentă sau prin emiterea unui card cadou Jacadi pentru valoarea articolului. Outlet Jacadi schimbat de articole.
Articolele Outlet și articolele din colecția curentă cumpărate pe site-ul Jacadi nu sunt schimbabile și nici rambursabile în magazinele Jacadi OUTLET.
Articolele achiziționate de pe site-ul Jacadi nu sunt rambursabile în colțurile Printemps, Galeries Lafayette și Jeanteur.
Rambursare prin returnare la depozitul nostru
Puteți returna produsul (produsele) comandat (e) trimitându-ne prin curier la adresa de mai jos.
Adresa: Bucuresti, Sectorul 1, Strada AVRAM PACURARU, Nr. 28, Etai 1, Ap. 3
Pentru aceasta, nu uitați să atașați la expedierea dvs. o copie a facturii dvs. electronice (disponibilă în urma comenzilor dvs. pe site-ul nostru), precum și formularul de retragere atașat la comanda dvs. completat corespunzător.
Costurile de returnare sunt responsabilitatea dumneavoastră, precum și orice costuri suplimentare de expediere (costuri specifice de expediere legate de natura anumitor articole care nu pot fi returnate în mod normal prin poștă). Orice costuri inițiale de livrare vor fi rambursate integral numai în cazul returnării întregii comenzi.
În plus, Jacadi nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare dacă utilizatorul a ales în mod expres o metodă de livrare mai costisitoare decât metoda standard de livrare oferită de Jacadi.
După primirea și controlul returnării sau furnizarea dovezii expediției returnării, produsul (produsele) returnat (e) vor fi rambursate, prin creditarea cardului de credit, utilizate pentru plata inițială a comenzii.
Rambursarea va apărea în cont în termen de 4 până la 5 zile lucrătoare sau la sfârșitul lunii dacă cardul bancar utilizat este un debit amânat.